Joe, sorry tää laiska kirjoitteluni. 8// Ei oo ollu aikaa näiltä ns. kiireiltäni. Mutta nyt kirjoitin. Eli keskiviikkona 12.8 alkoi koulu. Tiistaina 11.8 kävin parturissa ja nyt odottaa jo huomista. Olen ehkä _hiukan_ erikoinen kun _tykkään_ köydä koulussa! 8D

Joskushan olen teille luvannut laittaa pari kirjaluonnostani, niin tässä, olkaa hyvä.
Hirviöpoika
'' Ja kamalinta  mitä minulle koskaan tapahtuu, on, että en koskaan tule saamaan perhettä. En omaa lasta tai tyttöystävää. Miksi?  Siksi, että hampaani näyttävät pedon hampailta. Niinkuin ne ovatkin. Olen peto. Karmiva peto. Muutun kuutamossa hirviöksi.
2. Luku
 Se on totta. Yhtenä iltana, viime vuotena, kello 22, olin huoneessani. Piirsin hirviötä. Sellaista vihreää punaharjaista ja -sarvista pitkä- ja terävähampaista olio hirviötä. Sitten, kun olin saanut työni valmiiksi, kello oli 23.59 ja huomasin täysikuun taivaalla. Katselin kuuta ja ihmettelin sen kauneutta. Kun kello löi 12 yöllä, minä huomasin lumoutuvani. Avasin ikkunan hypnoosissa ja sisään tuli kuun valoa. Minä muutuin vihreäksi. Minulle kasvoi punainen harja ja -sarvet. Hampaani kasvoivat pitkiksi ja teräviksi. Näin on tapahtunut aina, siitä päivästä lähtien. Ja hampaani ovat pitkät ja terävät aina.
''

Petturi

'' ''Mutta... Mut... Mutta, minkälainen kana?'' hätäännyin, sillä en halunnut lähteä Erican kanssa Delialle. ''Ääh! Mennään nyt.'' Erica kiskoi minut mukanaan ja me lompsimme Delialle.
 ''Nyt, hengitä syvään ja rauhallisesti.'' kuulin Erican sanovan Delian ovella. Puuh, huuh. Puuh, huuh. Hengitin. ''Nyt... painan...'' ja niin hän painoi ovikelloa ja Emily tuli avaamaan. ''Hei! Mitäs te täällä... öh, sen jutun jälkeen?'' Emily kysyi. ''Meillä on kana kynittävänä!'' Erica huudahti. ''Toitko kanaa? Nam, minulla ja Delialla olikin nälkä!'' Emily lipoi huuliaan. ''Ääh! Se on vain sanonta, miksi kukaan ei voi ymmärtää sitä?'' Erica huudahti, ja näin hänen silmistään vihan. Hän oli raivoissaan. ''Nyt sisälle!'' Emily huudahti ja laittoi oven kiinni perästään. ''Hei Wea... Ja Erica.'' Delia sanoi, surullisena. Hän tuli huoneestaan. Näin hänen päässään ison viillon, jossa oli ainakin kymmenen tikkiä. ''Mitä?!'' Erica huudahti vielä enemmän raivostuneena. Sitten hän kipitti Deliaa kohti puhuen: ''Just, nyt yritätte huijata meitä tuolla teko-viilto-haavalla! Minä en tätän lankaan mene.'' hän kosketti Delian haavaa. Erican sormeen tuli verta! Se haava oli aito. ''Auh, siihen ei saa koskea.'' Delia sanoi. ''Ihmettelette varmaan mitä on tapahtunut.'' Emily sanoi. ''No juu!'' Erica huudahti. ''Noh, me törmäsimme Sandraan, ja Delialle ja hänelle tuli vähän erimielisyyksiä. Sandralla oli puukko, ja loput varmaan arvaattekin.'' Emily kertoi. ''Auts...'' sanoin, ja irvistin.

Tämä ^ luonnos on miun pisimmällä oleva. Luvussa 4. Eli ei mikään ole kovin pitkällä... 8D HUOMIO, MUISTAKAA ETTÄ LUONNOKSET OVAT (c) IIDA A.

Nyt siis. Heipsan.
Iidäkirjä8D