kirjoitti 26.09.2009 - 17:12

ok iida
---

Joo tollaset kommentit ei ole kivoja... Mielummin kirjoittaa nimimerkillä tai sitten ei ollenkaan. Ja ''ok iida'' mitä se meinaa? :o  Mutta jos tämän kirjoittaja haluaa selventää tilannetta, laittakoon nimimerkillä uuden komman tähän kirjoitukseen, kiitos :>

---

Riidathan eivät ole kivoja, jeh? Mulla ja mun kaverilla on nyt riitoja, jokunen pikkuinen vaan. :c Yritin tänään sopia sitä sen kanssa mutta se ei puhu mulle! Toivon niiiin kovasti että saadaan tää riita sovittua! Mulla on niiiin surullinen olo.

---

Olen yksin. Ei pilvenhattaraa taivaalla.
Maassa möngerrä ei pientä koppakuoriaista.
Ei autoja kulje, ei ystävää näy.

Miten mulle nyt käy?
Haukkaan palan suklaata ja käyn nurmikolle makaamaan.
Muistan sen kun sillon aikoinaan
me maattiin tässä ja naurettiin.
Ei sillon ollut huolia
ei seurattu edes muotia.
Olimme vapaita lapsia, ei ollut huolta.
Nyt kumpaakin puolta katua kävellään
ei pystytä samalla puolella kävelemään.
Riitoja on ja niitä yritetään sopia.
Mutta sopimatta ne jää.
Sä et puhu mulle
mä yritän vaan saada sut takas.

---

Hyvät lohduttajani: ystävät, äiti ja suklaa :) Nyt on jo parempi olo. Kiitos teille.

-Iida-