Nyt itseasiassa ärsyttää ihan kauheesti. Ärsyttää yks kaveri, ärsyttää koulu, ärsyttää kokeet... kaikki. Meillä on tällä viikolla vielä huomenna uskonnonkoe ja perjantaina fyken koe ja eilen oli bilsan koe. Ens viikol on maanantaina äikän koe ja torstaina enkun, en kestä! Väsyttää...

Se kaveri. Se oli cosplayssa mun kanssa, oli hauskaa, se on todella kiva, ollaan oltu miljoona kertaa ennenki riidoissa. Aika usein se johtuu samasta syystä; mua on alkanu ärsyttää. Nyt mua ärsytti liikkatunnilla kun se sanoi: ''Hyi iida'' ''mee pois'' ''sä oot iha huono'' ''nyt sä vaan esität kovista'', koko ajan ja kaikille muille ''sä oot hyvä'' ''paras!'' ym. Nyt me tekstaillaan ja yritetään sopia, toivottavasti onnistuu. Vaikka mä tiedän, että sen luonne on helposti suuttuva, tällänen ns. ''lapsellinen'', leikkimielisyys... Noiki jutut se sanoi leikillään, mut osa mun luonnetta on helposti ärsyyntyminen.

Pitäs varmaan mennä lukee kokeisiin. Hoooooooooh. z___________Z Uskontoa, niin nukahdan kirjan päälle. Maanantaina oli ihan sellanen ''kohta nukahdan'' -olo kun luin bilsan kokeeseen... Ääää. Tulkaa pelastaa mut!

Mulla on muuten yks idea rikastua. ;D Mä oon ruvennu tekee sellasia käsikoruja langoista, et ne on niiko ''ikuista onnea'' -tuovia lankakoruja, joita pidetään kädessä aina. Mulla on viime kesästä lähtien ollu yks sellanen kädessä ja se on oikeesti kiva, kun tottuu. Nyt niitä on valmiina 3kpl + 2kpl jotka on jo annettu käyttöön. Myisin niitä jossaki kojulla isot 50cnt kpl ja pienet 20cnt kpl. Sit olis kolmen paketti, sais eurolla 2x isoo  ja pienen. (50cnt+50cnt+20cnt yht. ilman alennusta 1.20cnt). Jos tekisin 100kpl niitä isoi ja jotai 50-70kpl pieniä niin tulis 100x0,50=50€ ja 60x0,20=12€ yht. 62€. Jos tuotto noinkin hyvä, vois tehä niitä lisää ja myyä ja myyä, saisin rahaa! En sitte tiiä, mistä sellasen kojun hommaan, mut ...

Tota ideaa ei sitte varasteta, mur. >___________<

Nyt ei oo muuta kirjoitettavaa...
~Iipsa