kopioitu Minnalta >> http://minnaslife.blogspot.com/

 

A Ampiaiset on mun fobia ja samalla ne on tosi upeita olioita. Pelkään että ne pistää mua mut samalla jotenki ihailen niitä :o + mun 7-8 vuotta ollu idoli ANTTI TUISKU ♥♥♥
B Blogi ♥ Jotenki on niin ihanaa kirjotella c: ♥
C cee on kiva kirjain ku sillä saa tehtyy nätin hymiön c:
D DALLAS PULLA :DD en keksiny muuta, mut se on hauska mainos :DD
E Eläimet ♥♥ ilman niitä en vois elää.
F finland, kotimaa ♥
geeeeee entiiä
H hamsterit ♥ etenki mun pikku Pulla ♥
itikat. INHOAN ITIKOITA
J jiiiiiii entiiä
K kettu, mun lempieläin ♥♥
L love ♥ lettu, se rimmaa ketun kans :DDD entiiä
M Musiikki ♥♥♥ no music - no life. + MATEMATIIKKA JOTA INHOAN KAIKISTA AINEISTA KOULUSSA ENITEN
O omenat :P ♥
P Pulla. siis mun hamsteri ♥♥♥
Q quuuuuu entiiä
R rakkaus. Rakastan monia ihmisiä, eläimiä, asioita ja esineitä. Ilman rakkautta, ei olis muakaan. ♥♥♥
suklaa, salmiakki ja sydämet ♥♥♥
T Toni ;) ♥
U uuuuuuuuu entiiä
Viivi, Vilpas ja Vanilja, mun rakas kissa, ja edesmenneet gerbat ♥
X xoxo - kirjeen lopussa emt :D mun serkku laitto aina kirjeitten loppuun xoxoxo ja nimensä ♥ ja äxsästä tulee mieleen MATIKKA ;c inhoan matikkaa.
Y yö ♥ yöllä on kiva valvoa, piirtää, siivota ym. mitä ei päivällä kerkee tehä :D joo mä oon yöihmine ♥
zzz - tykkään nukkua ^vaikka olenkin yöihmine :DD
pÅivi, mun rakas ystävä ♥ (kaunis lempinimi, eikö ♥)
Ä äiti ♥
Ö ööö - se tulee mun suusta aika usein ! :DD

 

pari kohtaa on samat ku minnalla, mutten keksiny muutakaa.. :D anteeski

♥ipi