Sori, anteeks, sorry... En oo taas kirjoitellut aikoihin. :/ Se johtuu meidän koneesta. Je meni rikki, pamahti, pimahti pois. Okei, nyt se on korjattavana, varmaan ehkä saadaan kuntoon, mutta sieltä hävisi KAIKKI. Mun kirjoitelmat, kuvat, ihan kaikki tiedot yms mitä tietokoneen sisällä vaan voi olla! :@ Mä olen niiiiiiin vihainen sille koneelle, mun täytyy aloittaa kaikki kirjoitelmat uudestaan, ladata uusia kuvia (paitsi että kolme neljäsosaa  niistä koneella olleista kuvista on poistettu meidän kamerasta joten niitä ei saa takaisin... :/)... *tajusi juuri* Siellä meni kaikki mun rakkaan VANILJA gerbun kuvat. Ihan kaikki. Siitä ei ollu ku ne kuvat jotka siellä koneella oli. EI HITTTOO! :<<<<<< Tyhmä kone! ÄRGHHH!

Nyt olen siis iskällä, ollaan täällä oltu jo viikko, ja tarkoitus olis vielä ainakin se kolmisen viikkoo täällä olla (tai neljä), tullaan kai vielä 1.8 kun olis serkun juhlat 8) <3

Tällä viikolla. käytiin mummilla & ukilla. :)) Siellä oli Krista & Pete, ja niitten kanssa sitten leikitiin ulkona mm. purkkista, peiliä ja väriä. Oli tosi kivaa! :))) <3<3
Tänään kävi mummo & pappa sekä pikkusisko Oona kyläilemässä. Oli ihana nähdä kaikkia pitkästä aikaa! <3  Oonakin oli kasvanu ihan kauhiasti! Suunniteltiin mummon ja papan kanssa että mennään niille yöks (tai kahdeks) kun tullaan Tykkimäeltä, elikkä joskus jussin jälkeen. Jussiks ollaan sit menossa taas Puumalan mökille, ehkä. Jos siellä on tilaa. Kun tulee tosi moni perhe sinne. 8) Mut tällä hetkellä oltais sinne menossa.

Ihanaa, olen kai menossa katsomaan KELPIEN pentuja! IHANAAA <3 Ne ovat varmasti supersöpöjä... <3<3<3 Mä aijon kysyä mitä ne maksaa, tai entäs semmonen sijoituspentu, saisko semmosta... Jos sais tai ne olis ''halpoja'' niin ruinaan äitiltä lupaa semmoseen IHANAAN pikkuseen... <3 Joko Fawn tai Suklaanruskea olis aika ihku <3

Tosi IHANAA kun noi jalkapallon MM-kisat on alkanu. Ei kiinnosta sitten yhtään... Atte se vaan toitottaa, että toi peli mun on nähtävä kun siellä on Messi pelaamassa ym, se ja se pelaaja... Atte kerää niitä MM-tarroja ja sen takia on ihan sillai et mä näin ton pelaajan tuolla yms! :D

Tällästä mulle kuuluu. Tai meille. 8))  Noh, kirjoitteluihi.
~~ Haruhi ~~