Siis olipas aikas ihana viikonloppu mun ihanan homoni kanssa ♥ Saara, oot rakas ;33 ♥

Jeppps, ensin perjantaina olin Asemalla Saaran kans ja sitte tultiin meille ja Saara jäi yöksi ja sitten lauantaina mää menin Saaralle! :D Oli aikas hauskaa! TÄNKKE SÖÖN SAARA! ♥♥♥

SIIS APUA. Mä tajusin tänään, että meillä ei ole koulua ku ens viikko enään! o____O Eikä oo ku huomine ja tiistain eka tunti normaaleja. Tiistaina sitte ekan tunni jälkee lähetää särkanniemelle AH IHANAA. Siellä sitte ihana (ja hullu) nelikko; Rintaisluokanossi-pyhäkeijo-IDA, homppelini SAARA sekä Påivi-OLIVIA + mä. ♥♥♥ Tiistaina tulee olee aikas hauskaaa! Keskiviikkona koulusta työkkärille leffaa kattoon ja loppupäivä urheillaan. Torstaina ja Perjantaina jtn ihme juhlia ja lauantaina torkkaa hakeen ja sitten se on OVER! Hei sitten seiskaluokka ja tervetuloa kesäloma! ♥♥ Ja sitte kesäloman jälkeen meitsi on kasiluokkalaine APUVA.

Nyt mä meen pelaa gtata :DDD aika paras peli hei!
♣Ipi