Mä sain mun hupparini tänään kotiin! Viikko sitten perjantaina sain sen valmiiksi. (:

Värit: Harmaa + turkoosi tasku ja alareunanresori + vaaleansininen huppu ja käsiresorit raidalliset (turkoosi ja vaaleensinine) + lila teksti selässä ja edessä sekä lilat nyörit.

Tekstit: edessä; Minä olen minä, sinä olet sinä, se siitä. (Antti Tuiskun biisitä Merkki) ja takana; Antti Tuisku ja TIETYSTI pinkki syräään <3<3 ;DD

Joooo se on musta aika hieno, voin käyttää sitä ja tälleen ja oon ylpee ittestäni ku sain tehtyy tommotteen hupparin! (:

--- ~ ---

Ja eilinen illalla (jossain 22.30-23.30 välil kirjotettu ''novelli'' tms emt. :D

Siinä hän seisoi, kauniine, meikattuine, tyttömäisine kasvoineen ja tuijotti minua. Tuskin kuulin hänen kysymystään "Haluatko olla parini tanssiaisissa?" sillä sisimmässäni kuulin vain nopeaan tahtiin hakkaavan sydämeni äänen ja vastaustakaan en saanut kuivasta kurkustani köhäistyä. Silti pääni nyökkäsi vastauksen ja suuni vääntyi korviin asti ulottuvaan hymyyn sekä tunsin rakkauden punan nousevan naamalleni kuumasti. Tämä rakkauden tunne ei hävinnyt vielä seuraavana päivänäkään mielestäni. Mahassani myllersi hyvä olo.
  Eikä aikaakaan kun tanssiaispäivä jo koittikin. Vaikka kaverit irvailivat vieressä, minä kuljin ylpeänä mustissa komeissa housuissani ja silinteripytty tiukasti päässäni. Mutta sitä rakkauden tunnetta joka kasvoilleni sekä muuhunkin vartalooni palasi, kun näin kauniin tyttöni ruskeat suklaiset silmät ilosta ja jännityksestä kiiltävinä, joka kauniin vihreässä leningissään sirosti sipsuttaen saapui luokseni, sitä tunnetta en unohda. Tyttö levitti kätensä ja kietoi ne kaulani ympärille samalla suloisesti poskeani pussaten hän sanoi tervehdyksensä. Minun oli vaikea sanoa yhtään mitään, mutta sain suustani sentään soperrettua jotakin tervehdyksen tapaista ja kiedoin jäykät käsivarteni tytön ympärille. Se oli ensimmäinen rakkauden osoitus tältä tytöltä minulle ja minulta hänelle. Rakkauden puna ja kuumotus nousivat kasvoilleni ja tunsin kuinka sydämeni alkoi hakata kovempaa. Sitten tyttö irrottautui ja nappasi kädestäni kiinni alkaen vetää minua tanssisalin ovea kohti.

 Vasta tanssisaliin sisään astuessani muistin, etten osaa tanssia. Kävelin silti  tottelevaisesti ja mitään sanomatta tanssisalinlattialle ja otin daamiani vyötäisiltä kiinni rohkeasti. Tyttö tarttui kaulaani ja me lähdimme keinuen liikkeelle. Me liidimme lattialla kuin linnut ja tanssin hyvin, vaikka en sitä ensin tiennytkään. Tyttö oli iloinen ja tanssin päätyttyä menimme istumaan portaille.
  Tyttö aloitti, hän naurahti hieman, kauniiseen tyttömäiseen tapaansa. "Meillä on ollut ihana ilta. Sä oot yks parhaimmista tanssijoista joita tiiän." Minä punastuin ja hymyilin tytölle. Katselin tytön kauniisti kimaltelevia, ruskeita silmiä sekä punaisiksi maalattuja huulia. Vaistomaisesti aloin liikkua tyttöä kohti ja pian huulemme kohtasivat. "Olen pitkään jo ollut palavasti rakastunut sinuun
", sain köhäistyä. Tytön ilme muuttui kauniisti hymyilevästä suusta ihmetykseen ja hieman suruisuuteenkin. Hän köhäisi. "Ai, sori että sait väärän kuvan mun tunteista. Oon varattu ja kutsuin sut vaan, koska poikaystävälläni oli muuta menoa. Moikka." Ja näin tunsin sydämessäni viiltävää kipua ja palavaa poltetta. Sydämeni tuntui sirpaloituvan moneen osaan kun katselin kauniinvihreän leningin ja punertavien, kiharrettujen hiuksien lepattavan pois näkyvistäni. Kyyneleet nousivat silmiini kun nousin portailta ja käännyin kotiani kohti.
(C) IIDA A. a.k.a Ipi. ÄLÄ KOPIOI!

Tylyä. Mä en sit osaa sanoa mistä näitä ideoita mun päähän tulee! Ja joo, toi on tarkoituksella kirjoitettu tollee 'vanhastavasti' eikumitä. :D

Tänkken! Se oli siinä! (:::
~ipi♥