Mitäs teille kuuluupi? Mulle kuuluu hyvää. Kesälomalla on vaan hiukkasen tylsää, onneks on sentään uimaranta aika lähel c:

Mä odotan jo koulun alkua. Näkee ystävät ja tulee joku rytmi takaisin, lomalla kun herää siinä 12 aikoihin ja yöllä nukahtaa vasta kahdelta :--D Ja tietty, kun nyt menee kasille, tulee kolme uutta ainetta (valinnaisaineet) , jotka mulla siis on saksa♥, köksä ja atk. ATKn tilalla olis pitäny olla kuvis♥, mutkun se meni saksan kans päällekkäin (oisin siis joutunut olee sekä saksan että kuviksen tunneilla samaan aikaan!), mikä on iha psssska asia, koska kuvis on yks mun lempiaineista! ;< ja meillä on siinä sitäpaitsi hyvä opettajakin! Mut eihän sille mitään voi.. ;c

Monet tässä vaiheessa ajattelevat että mikä hikke toikin on?! Tiedän, mä olen VÄHÄN hikke ja pidän koulunkäynnistä, eniten ystävien takia. Parhaat tunnit pitää tietty EIKKA, matikka, kemia ja fysiikka! Inhoan kaikkia kolmea aihetta ENITEN KOULUSSA, mutta kiitos Eikan, tunnit on kivoij, siel voi aina jutella ym :---D Eihän niillä tunneilla siis mitään opi mut hällä väliä, mulla on kotona parempi ope c;

ja eikan mukaan KELLÄÄN EI OLE MITÄÄN ASIAA :----D
eiku oikeesti KOMMENTOIKAA IHMISET täällä blokissa on ollu hiljasta, mut kun saan rytmin koulun kautta päälle, alan kirjottelee taas enempi :---)

hejdo ♥♥♥
▬ ipitsu