Heippa kaikki lukijat c: On ollut erittäin ''kiireinen'' kesä, ei ole tullut kirjoiteltua. Nytkään en voi kirjoitella, on heti taas tekemistä, ehkäpä ;))

Tulin mainostamaan! Minä teh tuleva muotisuunnittelija, loin mekon:

 

 

Ja toivottavasti tuo näkyy tuollain hyvin emmätiiä. :D
ja anteeksi, mie en muistanu että taustaakin saa vaihdettua tuossa ^^ensimmäisessä mekonsuunnittelussa :/ siksi tuollainen biletausta, vaikka mekkohan on enemmänkin kuin kesämekoksi tarkoitettu :c

//muoksmuoks lisäsin linkin myös toiseen mekkooni, jos haluatte niin äänestäkää sitäkin c: -siinä muistin jopa vaihtaa sen taustan tommotteeks valkoseks :>> ja kumpikin on mun mielestä nättejä ja mä voisin pitää kumpaakin ♥ ☺

Elikkä ääniä minun mekolleni, kiitos ♥ ☺ Jos siis tykkäätte siitä / viitsitte / jaksatte / haluatte klikata sitä pientä nappulaa sillä sivulla c: Olen erittäin kiitollinen jokaiselle äänen antajalle, sillä mie olen tuleva muotisuunnittelija. :> Ja joskus, ehkä, unelmani toteutuu; Antti Tuisku / Cristal Snow tai jopa Adam Lambert pitäisi minun suunnittelemaa vaatetta esim. keikallaan.. No, ainahan saa unelmoida.

Kiitos kiitos, mutta nyt on sitten jo mentävä! Näkemisiin, kuulemisiin ja lukemisiin! :3 ♥

☺ ipi

ps. Jos ihmettelette, miksi olen näin hyvän tuulinen, voin taata että se näkyy fb-profiilissani. Ne jotka eivät koko-oikeaanimeäni tiedä eivät pääse sitä kurkkaamaan, mutta voin vihjata että se liittyy parisuhdejuttuun + eiliseen tilapäivitykseeni c: ♥